Huurwoningen
Informatie voor huurders van woningen
Hoe werkt het?
Inschrijven
Op basis van uw inschrijving spannen wij ons in om voor u een geschikte huurwoning te vinden. In goed overleg met u doen wij alles om u een bij uw woonwensen en budget passend huurhuis aan te bieden.
Geschikte objecten
Per e-mail en/of telefoon stellen wij u op de hoogte van eventueel voor u interessante woningen. In overleg met u plannen wij bezichtigingen.
Indien u na bezichtiging tot het huren van een huurhuis wil overgaan en de verhuurder stemt daarmee in, dan hebben wij uw inkomensgegevens nodig. Tevens dient u op dat moment een kopie identiteitbewijs (geldig paspoort of rijbewijs) en een werkgeversverklaring te overleggen.
Huurovereenkomst
Vervolgens stellen wij de huurovereenkomst op. Uw eventuele vragen over de inhoud van de overeenkomst worden door ons in heldere taal beantwoord.
Sleuteloverdracht
Nadat de huurovereenkomst is ondertekend en aan de formaliteiten is voldaan wordt de
sleuteloverdracht gepland.
Alleen kosten bij succes
Indien u via ons kantoor een woning wil huren vul dan het inschrijfformulier in.
De kosten zijn afhankelijk van de afgenomen diensten. Het met de dienstverlening gemoeide bedrag wordt achteraf in rekening gebracht en alleen bij succes. Dat betekent dus indien geen succes, dan geen kosten.
Wilt u ons een opdracht tot bemiddeling c.q. zoekopdracht geven, neem dan voor meer info contact met ons op.
Waarom kiezen huurders voor Huisverhuren? > lees verder
Voor informatie over huurbescherming etc lees verder op Tijdelijk huren!
-
inventarisatie woonwensen
-
selectie huurwoningen
-
planning bezichtigingen
-
huurcontract
-
checklist
-
sleuteloverdracht